Cel mai vândutPreț redus
/ / /

Dezinfectant Instrumente Dentare BMS CLEANMED Instruments

48,90 lei-189,90 lei79,90 lei-249,00 lei

Soluție dezinfectantă pentru instrumente extrem de sensibile, precum instrumente de tratare a canalelor radiculare, freze și articole endodontice și alte instrumente.

Clear

În stoc (poate fi pre-comandat)

PCD-BMS-INS
Brands:: BMS Dental
Brands

Concentrat de soluție dezinfectantă pentru instrumente, freze și articole endodontice, fără aldehide și fără fenol.

Indicații: BMS CLEANMED INSTRUMENTS este un concetrat dezinfectant fără aldehide pentru instrumente endodontice. Este 99% Biodegradabil. Manevrare ușoară cu precizie ridicată a dozajului. Eficiența sa este testată pe un spectru larg de organisme (vezi tabelul).

Instrucțiuni de utilizare: soluție de 2% sau 4%.

Soluție 2%: adăugați 20 ml la 1 litru de apă curată. Timp minim de înmuiere: 5 minute (virucid, bactericid), 15 minute (fungicid). Nu depășiți timpul recomandat. După dezinfectare, clătiți bine instrumentele cu apă distilată.

Soluție 4%: adăugați 40 ml la 1 litru de apă curată. Utilizați o soluție de 4% pentru articole foarte murdare. Schimbați soluția săptămânal sau zilnic, în funcție de nivelul de utilizare, dacă mizeria fizică apare se recomanda schimbarea soluției mai devreme. Nu folosiți pe materiale aliate, fier maleabil sau piese de turnare din aluminiu, de ex. seringă citoject etc.

Compoziție: Aqua, Benzalkonium chloride, Didecyldimonium chloride, Isopropyl Alcool, Benzotriazole, Polyaminopropyl-Biguanide, Hydroxyethylcellulose, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, C.I.44045.

Dezinfectant Instrumentar

Informații Adiționale

Timp actiune 15 min

Pseudomonas aeruginosa, Enterococcus hirae, Staphylococcus aureus