Servetele dezinfectante BMS DENTAL CLEANMED Wipes

(O recenzie client)

49,90 lei

Pachet de 200 șervețele dezinfectante special concepute pentru a fi utilizate în mediul medical și dentar. Eficiența lor este testată pe un spectru larg de organisme (vezi tabelul).

Dispenserul conține șervețele în pungi sigilate.

59 în stoc

Șervețele dezinfectante pentru dezinfectarea suprafeței dispozitivelor medicale

Indicații : Șervețele dezinfectante special concepute pentru a fi utilizate în mediul medical și dentar. Eficiența lor este testată pe un spectru larg de organisme (vezi tabelul). Dispenserul conține 200 șervețele în pungi sigilate.

Dimensiunea șervețelelor : 200 × 200 mm.

Instrucțiuni de utilizare : Ștergeți obiectele care trebuie dezinfectate astfel încât să fie complet umezite și lăsați dezinfectantul să acționeze peste 30 de secunde, permițând umiditatea suprafeței să se evapore.

Compoziție : soluție concentrată conține: etanol, propan-2-ol, clorhidrat de biguanură polimerică, dezinfectanți, parfum, Linalool, limonen.

Ambalare:
– Dispenser cu 200 șervețele
– Se înlocuiește rezerva cu un pachet de 200 șervețele

Informații suplimentare

Timp de acționare: 60sec

Pseudomonas aeruginosa, Enterococcus hirae, Staphylococcus aureus, Salmonella typhimurium, MRSA, VRE, E coli, Candida albicans

Adenovirus, norovirus, Virusul hepatitei B (VHB), Virusul hepatitei C (VHC), Virusul imunodeficienței umane (HIV), Virusul leucemiei celulelor T umane (HTLV), Virusul gripal (care include virusurile gripei umane, aviare și porcine), Virusul Delta Hepatitei (HDV)
Coronavirus (inclusiv SARS și MERS), Filoviridae (care include virusul Ebola), Virusul rubeolei, Virusul pojarului, Herpesviridae, flavivirusuri, Virusul Rabiei, poxvirusuri

Fungicid:
Micobactericid / Tuberculocid, Mycobacterium avium, Mycobacterium terrae

Timp de acționare: 5min

Aspergillus brasiliensis

1 recenzie pentru Servetele dezinfectante BMS DENTAL CLEANMED Wipes

1. Alina Constantiniu

Servetelele dezinfectante sunt super practice si eficiente! Cand se termina cele cumparate cu siguranta revin pentru o comanda noua.

Adaugă o recenzie