Solutie curatare BMS DENTAL CLEANMED Suction

(O recenzie client)

69,90 lei189,90 lei

Soluție folosită pentru curățarea, dezinfectarea și întreținerea zilnică a sistemelor de aspirator dentar. Poate fi utilizat pe sisteme de aspirare linie umedă și linie uscată.

Golește

BMS DENTAL CLEANMED Suction este folosit pentru curățarea și întreținerea zilnică a sistemelor de aspirator dentar. Poate fi utilizat pe sisteme de aspirare linie umedă și linie uscată.

Indicații : CLEANMED suction este un produs de curățare și dezinfectare extrem de eficient. De asemenea, utilizat pentru curățarea eficientă a bolului cu spray. Soluție fără spumă și neabrazivă, clor, aldehidă și fără fenol. Ușor de utilizat și de măsurat. Eficientă împotriva unui spectru larg de organisme (vezi tabelul). Alcaline pe bază de eliminare a depozitelor zilnice.

Instrucțiuni de utilizare : Utilizați o soluție de 5% soluție de curățare și dezinfectant de 50 ml zilnic la 950 ml apă caldă Aspirați prin tuburile de aspirație cu volum mare și redus și, de asemenea în vasul cu spray. Lăsați timp de minim 10 minute pentru a activa proprietățile de lucru și apoi clătiți bine cu apă curată.

Compoziție : clorură de Didecyldimetilamoniu, tetraacetat de tetrasodiu etilenă diamină, Isopropanol (Propan-2-ol), Etanolamină (2-Aminoetanol), N- (3- aminopropil) -N-dodecilpropan-1,3-diamina.

Producător: BMS DENTAL Italia

Informații suplimentare

CANTITATE:

1L, 5L

Timp de actionare: 10 minute

Pseudomonas aeruginosa,Enterococcus hirae,Staphylococcus aureus,Salmonella typhimurium,Legionella pneumophila,Candida albicans

Virusul hepatitei C (VHC)

Fungicid:
Aspergillus brasiliensis

Timp de actionare: 60 de minute

Sporicid:
Bacillus subtilis

1 recenzie pentru Solutie curatare BMS DENTAL CLEANMED Suction

1. Codrina Ilies

In trecut am achizitionat diferite tipuri de solutie concentrata de curatat aspiratoare dentare dar cred ca aceasta este cea mai eficienta pana acum. O folosim si pentru curatarea vasului scuipator. Recomand!

Adaugă o recenzie